Условия за доставка в онлайн магазина
Всички оплаквания ще бъдат разрешавани индивидуално по удовлетворителен за вас начин в съответствие с приложимите законови разпоредби. Клиентът е длъжен да информира нашата компания веднага след получаване на продукта за евентуални дефекти, в противен случай жалбата няма да бъде призната. Можете да ни уведомите за жалбата по имейл или по пощата.
Не можем да приемаме жалби по телефона поради възможни несъответствия при потвърждаването на жалбата. Не носим отговорност за грешки, които могат да възникнат по време на доставката.
Продуктът се покрива от гаранционен срок в съответствие с действащото законодателство. В случай че гаранционният срок, предлаган от производителя, е по-дълъг от предвидения от закона гаранционен срок, се прилага по-дългият гаранционен срок. Дефектите на продукта се оценяват в съответствие с разпоредбите на приложимото законодателство. Гаранцията не покрива дефекти, възникнали в резултат на неправилна или безотговорна употреба на продукта, както и дефекти, възникнали в резултат на естествено износване на продукта.
В случай на рекламация или замяна, моля, изпратете продукта на нашия пощенски адрес по-долу:
BLADES SHOP SRL
Str. Fantanilor, Nr.41, Bl. B7, Ap 35, Iasi,
Romania
Отказ от договора за покупка
Продавачът си запазва правото да анулира поръчката, ако клиентът е предоставил невярна или подвеждаща информация в поръчката, ако продуктът вече не се произвежда или ако цената на продукта се е променила значително. В такъв случай ще информираме клиента незабавно, за да намерим друго решение, което да отговаря на нуждите му. Всяка поръчка се обработва индивидуално, за да се гарантира, че ще отговорим максимално на вашите изисквания.
Лицето има право да се откаже от договора за покупка до 14 дни след получаването на продукта. В случай на отказ от договора е необходимо да се подаде искане за отказ от договора по електронна поща в рамките на този срок, като се посочат номерът на фактурата и номерът на банковата сметка. Ако клиентът се откаже от договора за покупко-продажба, той ще бъде задължен да заплати разходите за връщане на продукта. Важно е купувачът да спазва следните условия.
Полученият или поет продукт ще бъде върнат за сметка на купувача на нашия адрес, който ще намерите в рубриката за контакти.
Продуктът трябва да отговаря на следните условия:
Продуктът трябва да е в оригиналната си, неповредена опаковка.
Продуктът не трябва да бъде повреден
Продуктът не трябва да се използва
Продуктът не трябва да е дефектен.
Продуктът трябва да бъде върнат заедно с доказателството за покупка
Не изпращайте продукта с наложен платеж, тъй като той няма да бъде приет.
Ако продуктът бъде загубен при транспортирането му до нас, не можем да гарантираме това - клиентът е отговорен да опакова продукта по такъв начин, че да не бъде повреден при транспортирането.
В случай на лична доставка датата трябва да бъде посочена в попълнената поръчка.
Ако всички горепосочени условия са изпълнени, ще преведем парите по банковата ви сметка в рамките на 30 работни дни след връщането на продукта.
Ако клиентът не изпълни някое от горепосочените условия, ние няма да можем да приемем отказ от договора за покупка поради причините, изброени по-горе, и продуктът ще бъде върнат на клиента, като разходите за това ще бъдат поети от клиента.
Помощ клиенти 09.00-15.00
contact@blades.bg